ny vecka

2014-09-07 - 18:50:54 - Kommentarer (0) - Foto - Ätbart;
goaste maten <3<3<3<3
 
Har haft en go helg ändå, i fredags var jag ju hemma hos stephanie på kvällen med elin, linnea och ella. Aså haha sjukt va jobbigt de va att gå och handla massa mat och sen springa till bussen... haha så döda va vi när vi äntligen fick får mat ;)) 
i går åkte jag och mamma till frölunda torg, fick med mig rätt mycket hem! var hemma i går kväll, somna ganska tidigt eftersom jag har jobbat i dag. så jobbigt att gå upp tidigt på en söndag.... men nu är de gjort och är ledig i två veckor nu! 
ska plugga lite glosor nu o sen duschaaaa, bye
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv