hejhej

2014-10-28 - 12:46:00 - Kommentarer (0) - Linnéa;
 
Hallihallå, tror jag ska försöka börja blogga igen, haha "försöka" aa.. måste ta tag i mitt liv känner jag nu, har inte varit spec flitig med min kamera, inte fotat sen typ en månad tillbaka?!?! sick. 
vi får se hur detta går, men vet att när jag kommer igång är de inte så svårt ;))) 
har ju höstlov nu som alla vet vilket är sjuuukt underbart för veckorna innan lovet har varit ett rent helvete, både skolan och utanför.
jobbar lite och så, rider ibland och umgås med mina fina vänner <3<33 aa nu får vi se hur lång tid det tar tills nästa inlägg, haree (:

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv