mysig gårkväll

2014-05-18 - 13:38:45 - Kommentarer (0) - Foto - Människor, Foto - Natur;
 
Jag Elin och eme tog en lång promenad i gårkväll, så fint va de när solen gick ner.. vi pratade om allt mellan himmel och jord, älskar dom stunderna! gick hem vid halv 11 tiden, och kollade på sista avsnittet av the vampire diares för säsongen, grät typ floder, de va riktigt sorgligt..

Är hos Emelie nu med isa, kollar gamla bilder, haha så kul! Ska plugga lite sen också, go söndag! 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv