Gosig tjejkväll

2014-05-31 - 17:18:24 - Kommentarer (1) - Allmänt, Foto - Människor, Vänner;
 
Hej på er! igår vandrade jag bort till isa klockan sex, där även Frida, Elin, Kajsa och Linnea var. Vi hade planerat en liten tjejkväll som blev väldigt lyckad! 
Vi käkade tacos, spelade cubb, kolla film och åt värdens goaste efterätt! Vi somnade väldigt sent, men kul var det, haha mina goa tjejer <3 
Jag gick hem vid 3 tiden och somnade direkt, ska duscha och så, kanske ska in till Kungälv med Elin också sen. Ni får ha de!

Kommentera här
Annika säger:

Mumsigt :D

Svar: ja verkligen! :)
Linnea Simonsson

2014-05-31 | 18:30:20
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv