go helg!

2014-05-03 - 18:33:48 - Kommentarer (0) - Linnéa, Vänner;
              
Haft en väldigt bra helg ändå! I torsdags var jag ju som sagt hos Gustav på kvällen, sen så sov jag Agnes och Alex hos Morten, vi somna la vid typ 3 men de va kul haha! 
 
Igår gjorde jag ingenting på dan, men bestämde med Lisa att vi skulle träffas och sova över hos henne, saknat henne såååå!
Tog tåget till henne så fixa vi oss och åt lite, vid 7 nån gång åkte vi in till Göteborg för att åka hem till hennes kompis! Var faktiskt en superbra kväll med massa goa människor o så!
Vi skulle egentligen åka hem men vi bestämde oss för att sova över hos han, så vi somna la vid typ 4 nån gång.. aja, i morse gick vi upp vid 9 och vandra ner till nordstan, käkade donken till frukost och sen kom mamma och Marie, vi har shoppat hela dan och jag är sååååå trött nu! 
kommer antagligen vara hemma hela kvällen och gå o lägga mig tidigt, för de lär behövas haha....

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv