Första doppet

2014-05-01 - 18:17:26 - Kommentarer (0) - Foto - Människor;
 
 
Denna dagen har gått så fort! Sov till 12 vilket var hur skönt som helst, sen efter lite vel så cyklade jag Daniel och Edvin till ingetorp, sen kom Alex och Albin. Första maj idag, och det innebär första doppet! Dock inte för mig, haha, alldelse för kallt! Efter nån halvtimma kom lite fler folk, vi satt mest o snacka osv. 
Om en stund kommer Agnes så åker vi till Gustav, blir nog skoj med gött folk! :)
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv