Bra onsdag

2014-05-07 - 19:54:03 - Kommentarer (0) - Foto - Macro/Närbilder;
 
Dagen började inte bra... såklart försov jag mig rätt så rejält, men hann ändå till skolan, vilket var tur eftersom vi hade nationella i matte! Efter de hade vi en svenska lektion där vi inte gjorde något haha.. resten av dagen hade vi håltimma så jag Elin och Emilina tog en sväng in till nordstan, vi var där redan vid halv 12 vilket var väldigt skönt! Fick med mig en bikini, en tröja och ett par skor hem, så jag är supernöjd! 
 
Kom hem vid 4 så då åt jag, efter de tog jag med kameran och gick ut till dropparna! Det var så fint eftersom det har regnat hela dan, bilderna blev väl sådär men aja ;) 
Nu ska jag ta ett bad och kolla en serie! hoppas ni haft en bra onsdag :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv