Wednesday

2014-03-26 - 18:50:26 - Kommentarer (0) - Linnéa;
längtar så extremt mycket till sommarn just nu... sommar sommar sommar...
 
Jag har inte bloggat på år känns det som, haha... har inget att skriva för tillfället och inga bilder att visa. Skolan är ganska chill nu ändå, vi har inga läxor och några prov då och då, lite inlämningar o så, men inte så att man behöver plugga varje dag, i går skrev vi engelska NP, hörförståelse och läsförståelse. Känns som jag gjorde fel på allt typ, haha..
Älskar onsdagar, är hemma vid halv 3 och då kan jag bara ligga och dega i soffan hela eftermiddagen, och är hemma hela kvällen med! 
Hade tänkt plugga lite matte, prov på tisdag, är ingen mästare på att koncentrera mig men får la försöka :) 
Fick ett sms om att min kamera är klar, (den lyckan!!) så måste ta mig in till backaplan så fort som möjligt, har saknat den så jävla mycket, inte fotat nånting verkligen, och det är så fint ute nu med blommor och allt, har sån inspirtation!!
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv