Torsdag kväll

 
Gick till 13 idag, som jag alltid gör på torsdagar, så skönt att komma hem tidigt! När jag väl kom hem åkte jag direkt till stallet en snabbis, red ut barbacka en liten sväng, gosis <3 
 
Åkte hem och fixa mig lite o så, och vid 17 fick jag besök av Jacob haha. Vi gick ut och fotade lite när han åkte moppe, och fixa en nya proffe till han! Sen fixa vi bilderna lite o så. Nu har han dratt hem så tänkte plugga lite, eller iaf försöka haha... suger på att plugga! 
 
Ikväll ska jag titta på nyaste avsnitt av PLL tänkte jag, ha de!
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv