Smoothie

2014-03-06 - 21:27:06 - Kommentarer (0) - Foto - Ätbart;
 
gjorde mig en liten extra god kvällsmat efter träningen idag, så gott! 
Slutade ett idag och åkte direkt till stallet när jag kom hem, red ut en sväng till jägersberg. Oj så pigg hon va, dessutom provade jag med ett tredelat bett på henne och det funkade inte alls bra, hon var jättestark verkligen... så ska prova ett annat så får vi se om de blir bra :) 
 
ska kolla på veckans avsnitt av pll och njuta av de ↑ ;)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv