Plugg-söndag

2014-03-16 - 15:15:38 - Kommentarer (0) - Foto - Macro/Närbilder, Linnéa;
 
Idag är en typisk pluggdag, har prov i biologi på tisdag, för övrigt tycker jag biologi är kul men det blir bara mos i hjärnan när jag försöker lära in de, haha... tog en runda i trädgården förrut också, så fint nu när vårblommorna börjar komma! 
Tänkte plugga klart innan träningen ikväll, för efter blir det inget plugg, måste gå och lägga mig tiiiidigt för i morgon, skriver vi våra första nationella prov, i svenska. usch usch usch. Det börjar klockan 8 och slutar halv 12, om jag minns rätt, med en tiominuters-rast vid 9. whää är så nervös så hoppas verkligen det går bra!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv