Mitt Gymnasieval

2014-03-12 - 15:13:00 - Kommentarer (1) - Linnéa, svar på komentar;
 
Jag har varit väldigt osäker på vilket gymnasium jag ska gå, dock så bestämde jag linje för ganska länge sedan!
Jag har sökt in till NTI gymnasiet, som ligger på södra hamngatan i Göteborg, inriktning valde jag estet och media, vilket känns som ett jättebra val eftersom jag vill fortsätt inom foto! 
Som andra val valde jag samma linje fast på Mimers, och tredje samhälle media på Mimers
Har ställt in mig på att jag kommer in om man säger så, men de klart så är de ju inte alls säkert. Skulle bli så besviken om jag inte kom in! Att gå i Göteborg hade varit jättekul, komma bort lite från kungälv och kodehålan haha... så hoppas verkligen verkligen jag kommer in!
Vart ska ni gå? :)
 

Kommentera här
Johanna säger:

Då kanske vi hamnar i samma klass! Har nämligen också sökt in till NTI, estet och media :)

Svar: Va kul! :)
Linnea Simonsson

2014-03-14 | 20:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv