Luxine

2014-03-29 - 20:26:43 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;
mitt hjärta..♥
 
Som sagt skulle jag och eme fota idag, gick bra! det blev många bilder, men här ser ni nåra av dom bästa ↑
Eme provade också på att rida, haha, så kul. Stackarn är ju rätt så rädd, men hon travade i allafall! ;) 
Efter vi varit i stallet åkte vi hem till eme direkt och käka pizza och glass, sedan la vi oss och sola en stund! vädret har ju varit helt underbart idag, värsta sommarvädret!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv