Ledsen Linnea

2014-03-15 - 17:59:42 - Kommentarer (0) - Linnéa, Nytt;
Idag gick jag upp vid 8, fixa mig och så. Vid 10 åkte jag, mamma och pappa in till backaplan, det första vi gjorde var att lämna in min kamera. Två veckor, kommer aldrig klara mig utan den... för någon vecka sedan upptäckte jag att autofocusen slutat funka, så jag har behövt ställa in focusen själv, vilket har varit väldigt jobbigt och svårt. Usch, va jobbigt det kommer bli utan den, haha, men som tur är har jag min gamla Nikon D60 i reserv, dock är den inte i närheten av så bra som min Nikon D3200 är. Men jag har iaf någon vilket är tur! 
 
Efter det dränkte jag min sorger i lite shopping, hehe... Fick med mig en T-shirt, en Race Marine hoodie, en jeansjacka, ett nytt bord och lite ljus. Väldigt nöjd över dagens shopping! 
Kom hem vid halv 3 då jag åt och sedan satte mig och plugga Biologi. 
Nu är planerna för ikväll klara vilket känns bra, först kommer det lite folk hit hem till mig, och sedan åker vi vidare till Morten, kommer säkert bli jättebra! :)
 
Före
Efter
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv