La Belle Epoque

2014-03-21 - 09:21:46 - Kommentarer (0) - Linnéa;
 
bästa låten just nu!
 
Sitter i bibblan just nu med Emelie, Carro, Matilda, Elin och Rasmus, vi har engelska men ska plugga lite SO tänkte jag, haha. Har inte bloggat sen i söndags men det har varit en sådär vecka, har iallafall gjort klart två nationella prov i svenskan och ett biologi prov, gick asdåligt haha! 
I kväll ska jag rida sista gången på sthrk, efter skolan ska jag bara hem och kolla serier... ha de :))

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv