Första uppsittningen

2014-03-08 - 18:37:02 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;
 
idag åkte jag till stallet vid halv elva, jag och Helena började med att ta ut Lindie i paddocken. Förra veckan började vi hänga på henne, och det gick jättebra alla gånger! så idag hängde jag lite på henne till en början, sen över med ena benet så att jag låg över henne. Hon var jättelugn så jag satte mig lite försiktigt upp med, och så tog vi några steg. Det gick jättebra verkligen, första uppsittningen på Lindie! :D 
sedan tog jag ut Luxine i paddocken och red lite och longera henne :)
 
jag har bara städat och rensat i mitt rum nu på eftermiddagen, det behövdes verkligen! På veckorna stökar jag altid ner så otroligt mycket i mitt rum, haha fattar inte ens hur jag kan leva där när det är så stökigt? :p
På helgerna brukar det alltid bli storstäd där så det ägnade jag min eftermiddag åt :)
 
men aa, nu ska jag hoppa in i duschen och sen fixa mig, i kväll ska jag till Matilda med lite goa vänner!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv