förändringar

2014-03-11 - 17:29:13 - Kommentarer (1) - Linnéa;
 
Äntligen! 
Efter skolan gick jag med Frida hem, vi satte oss med en ny header och fxade och trixade lite överallt i bloggen. Ändrade i sidomenyn och la till lite med osv, har inte så jättemycket nya bilder så vissa är riktigt gamla, men den på Luxines öga (den i headern) tycker jag om extra mycket, och den är tagen för mer än ett år sedan! Jag blev iaf väldigt nöjd med allt, tack Frida
 
För övrigt så har min dag varit bra, jag slutade två timmar tidigare än vanligt och hade inte så många lektioner, i kväll har jag inte så mycket att plugga på vilket är skönt. 

Kommentera här
vicki säger:

Vart och vilket program ska du gå på gymnasiet?

2014-03-11 | 18:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv