Sommarlov

2014-06-11 - 11:39:08 - Kommentarer (0) - Foto - Människor, Vänner;
 
Om bara några timmar går jag ut 9:an, känns helt sinnesjukt men så bra! Kan inte fatta hur fort de senaste året har gått, man var ju såå nervös för alla nationella prov, gymnasievalet och slutbetygen, som visade sig inte vara så farliga som man trott... ;)
Nu är iaf grundskolan kvar och bara tre år kvar, som jag är så taggad på! Det ska bli så skönt med sommarlov, verkligen välbehövt just nu. Sommarkvällar, bad, sol, bra umgänge, hästarna och allt sommaren innebär, så underbart!!
 
Om någon timma kommer Elin och Emilina så ska vi fixa oss tillsammans, som vi brukar. Vid halv 4 tiden åker vi in till skolan för att ha avslutningsmiddag, det slutar vid 8 och efter det drar vi vidare till en fest. Kommer säkert bli en grym kväll, hoppas verkligen på det!!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv