en vecka in på sommarlovet

2014-06-20 - 15:11:08 - Kommentarer (0) - Linnéa;
 
oj va länge sen de va nu... haha. Lite mer än vecka har gått på sommarlovet, det har varit en möcke bra vecka, haha. Jag kan inte få med allt om man säger så, men förra helgen var ju väldigt bra, var även på ett bröllop och fotade i lördags. Måndag till torsdag har jag jobbat, på sjukhuset, första riktiga jobbet (!!), ett typ av sommarjobb, kommer dock inte jobba förrens i augusti igen om dom inte ringer in mig, vilket är synd för de har varit rätt så kul!
Eftersom jag behövt gå upp rätt så tidigt på mornarna så blir det inte så sena kvällar, har ändå haft rätt kul och träffat vänner o så på kvällen!
 
I går träffade jag Kajsa när jag slutat, vi tog en buss in till göteborg, hade tänkt shoppa lite med fastnade på ett kaffe i en och en halv timma, haha. De va mysigt ändå och sen vandrade vi bara runt lite där, såg go är du <333

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv