äntligen fredag

2014-06-27 - 21:30:42 - Kommentarer (2) - Linnéa;
brist på bilder
 
Från i onsdags har jag jobbat, dom ringde mig i tisdags och frågade om jag kunde komma, alltid bra att tjäna lite pengar ;)
I onsdags träffade jag Elin som följde med mig till stan för att lämna in min söndriga phonie, vi kikade på rean också och hittade ett linne! 
Det ska bli väldigt skönt med lov nu, tror inte jag kommer behöva jobba förrens i augusti! 
När jag kom hem vid halv 5 somna jag direkt, va sååå trött, sen har jag bara käkat middag och så. Tänkte sätta på första avsnittet på säsong 4 av Game of Thrones, är så taggade för nästa säsong, bästa serien <3333
Så aao de blir nog en hemmakväll idag men de behövs, ska sova tidigt och ta sovmorgon i morgon!!

Kommentera här
KassandraPalma säger:

ändå rätt bra att jobba :)

Svar: jodå :)
Linnea Simonsson

2014-06-27 | 21:44:08
Bloggadress: http://kasssandra.blogg.se
Isabelle säger:

Sv: Ja den är så himla bra!

2014-06-28 | 22:41:45
Bloggadress: http://bells.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv