På en ö

 
 
 
 
Nu är jag hemma från portugal! eller ja har ju varit de sen i onsdags hehe ;) mer om resan kommer 
i ett eget inlägg. 
Igår var Emelie med oss ut med båten under dagen, som ni ser på bilderna, sjukt gött väder och en mysig dag :))) 
I torsdags var jag uppe och red min älskling igen och emelie var med och tåg några bilder, som kommer upp om nån dag!
nu när det har varit så fint väder så har jag verkligen inte velat sitta vid datorn, har bara känts jobbigt med tanke på hur många bilder som ska fixas från resan.. men de får ta tid! 
 
 

Kommentera här
Junitjej säger:

Härliga bilder! Så söt hund!

Svar: Tack! :) hihi jaa :')
Linnea Simonsson

2014-07-26 | 17:34:22
Bloggadress: http://www.junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv