härlig kväll

2014-07-05 - 01:13:03 - Kommentarer (2) - Foto - Natur, Foto - Ätbart, Vänner;
 
Träffade Linnea vid 4 och tog bussen in till stan för att hämta ut min telefon, som varit på lagning. Vi hann även med en gofika och kikade lite i affärena. 
På vägen hem mötte vi upp Kajsa i kungälv och köpte massa gott, tog sedan bussen hem till kode och åkte ut till vadholmen, Elin hängde även med på vägen ;)  Vi hade en jättemysigkväll med massa snack, skratt och även lite bad för mig och Elin! det var riktigt skönt i vattnet faktiskt... i morgon om det blir fint väder blir det en båttur, så hoppas på det, och att vädret håller sig lika fint som det varit idag! :)

Kommentera här
Julia säger:

Mysiga bilder :) älskar din header Linnea!

2014-07-05 | 11:04:16
Bloggadress: http://kindofjulia.se
Julia säger:

Mysiga bilder :) älskar din header Linnea!

2014-07-05 | 11:04:17
Bloggadress: http://kindofjulia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv