Elins födelsedag

 
 
 
Ionsdags fyllde bästa Elin år, så jag och eme bestämde oss för att göra en liten överraskning till henne. Vi drog ihop det vanliga gänget och träffades vid rörtången, Elin kom dit med Fredrik, ovetande vad som skulle hända, haha! Det var riktigt kul, en väldigt mysig och bra kväll! 

Kommentera här
Elin säger:

Åh vad härligt det ser ut! :D

Svar: Jaa, de va de verkligen! :D
Linnea Simonsson

2014-07-13 | 16:47:47
Bloggadress: http://kackellackan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv