torsdag

 
I går efter skolan åkte jag, Sara och Elin upp till stallet. Sara skulle ha bilder till ett projekt och hon undra om hon fick låna Luxine, och Elin som modell då, haha ;) jag hade med mig kameran också, tänkte att de va lika bra, fick nog till några helt okej bilder som kanske kommer upp! 
I dag badar klassen sista lektion, inte alls kul om du frågar mig men sånt e livet, planerna efter de är iaf att fota med Emilina, behöver nya headerbilder så hoppas vi kan fixa de! :) och ikväll ska jag träna som vanligt på torsdagar, ha de!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv