mitt lov

2014-02-12 - 16:56:41 - Kommentarer (0) - Foto - Ätbart, Linnéa, Vänner;
det blev en liten oväntad bloggpaus kände jag haha.. aja, har iaf haft ett bra lov änn så länge, har inte haft tid att blogg haha, blivit sena kvällar och har inte haft tid på dagen. 
 
 
i lördagskväll var jag hos Fredrik och kolla film och käka pizza med några vänner, mysigt!
haha bjuder
i söndags träffade jag tjejerna, vi skulle fota men eftersom det regnade så åkte vi och köpte nutella och lite frukt. med det myste vi framför en skräckfilm, vi fick iaf till några gruppbilder haha.. på kvällen åkte vi till Lukas och träffa lite folk och kolla på film.
 
i tisdags åkte vi (elin jag emilina och agnes) in till gbg, kollade på lite saker och tog oss till yoghurtbar och åt frozen yoghurt med choklad, frukt och godis, så grymt gott!! fick med mig en tröja hem och träffade isa och kajsa på kvällen, vid 10 cyklade jag bort till elin så kolla vi på film.
 
idag gick jag upp vid 10 och åkte till gymmet med Emilina, han även köpa en kräm när vi vänta på bussen. vi tränade i två timmar, när jag kom hem tog jag en långdusch och gjorde en väldigt god fruktsallad! 
 
nu hade jag tänkt att plugga matte och teknik.. har prov på tisdag och inlämning på fredag, tror jag skulle träffa isa i kväll också, får se!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv