kalas och lördagsmys

2014-02-23 - 14:14:58 - Kommentarer (0) - Foto - Ätbart;
 
Har haft en sådär helg, kan inte bedömma om den har varit bra eller dålig, haha.. den har iaf gått väldigt fort! 
I går var jag på kalas för min farfar, och senare på kvällen åkte jag till Agnes med Elin.
Vi kollade på fim och mumsade i oss godis och chips, efter ett tag kom de rätt många folk till, men de var trevlig, vi satt mest och snacka och så, haha :)
Har ridit Luxine idag, i paddocken, gick bra! Vid sex ska jag träna och innann de ska jag plugga lite :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv