4:e februari 2014

2014-02-04 - 21:44:40 - Kommentarer (1) - Linnéa, Vänner;
Tänkte börja med att säga stort grattis till en av mina närmaste vän Emilina, som fyller 15 idag! Grattis!
Den översta till vänster är från när hon blev eggad idag, haha så kul var det! Och den översta till höger är från när vi gick sjuan, haha sjukt minne! ♥
 
Annars har min tisdag varit bra, fick sova till 8 för klassen skulle till umo klockan 10, så det blev en regäl sovmorgon vilket var redigt gött! :) Slutade vid 4, jag mamam och pappa åkte och tränade vid halv sex och när jag kom hem har jag bara pluggat historia. Avslutar min kväll med avsnitt av ph, sov så gott så ses vi i morgon! 

Kommentera här
Emilina säger:

Tack Li, Love you❤️

2014-02-04 | 22:13:32
Bloggadress: http://emilinab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv