28 frågor och svar

2014-02-19 - 19:01:00 - Kommentarer (0) - Frågor och Svar, Linnéa;

eftersom jag inte har några nya bilder, så får ni lite onödig fakta om mig, hehe... 

 

1. Vilken var den senaste filmen du såg? – Hitler- The rise of evil (vi ser den i skolan)

2. Har du bra självförtroende? – Verkligen inte

3. Skriv namnet på någon du ser upp till – Finns många!

4. Den du senast sov över hos – Inte en aning, kommer inte ihåg, haha

5. Vem skrev du senast med på Facebook? – Emilina

6. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?  – Jodå

7. Vad väljer du, godis eller chips? – Chips

8. Har du rykten efter dig? – De tror jag inte men man vet aldrig :pp

9. Din absolut sämsta egenskap? – Väldigt lättirriterad, hehe

10. Din bästa egenskap? – Tror jag är en bra "lyssnare", speciellt när mina vänner behöver prata, försöker iaf!

11. En låt du är beroende av? – Pärlor - Kent och So cold - Ben Cocks

12. Vad stod det i ditt senaste sms?  –  hahaha okej ♥

 13. Kan man vara vän med sitt ex? – Ja de tycker jag allt!

14. Hur ofta dricker du alkohol? – I bland på helgerna :)

15. Vad är din åsikt om droger/folk som tar droger? – Har inget att säga om de, väldigt sorgligt dock 

16. Vad hatar du? – Hatar är ett starkt ord men det finns en del, hehe...

17. Hade du kunnat ha distansförhållande? – Nej de tror jag inte

18. Hur lång är du? – 1,70 typ

19. Vilken väljer du, Harry Potter eller Twilight? – Harry Potter, lätt!!

20. Har du instagram? – Adå, linneaasimonsson

21. Vem kramade du senast? – Haha vettefan de va länge sen jag krama nån ;p

22. Vem träffade du senast? – Min familj

23. Sminkar du dig varje dag? – Aa de brukar änna bli så

24. Vem är du mest lik, mamma eller pappa? – Haha vet faktiskt inte, är lik båda mycket tror jag 

 
25. En artist du inte gillar? – Justin Bieber haha

26. Ett band du gillar? – Har många favoriter , men just nu Nirvana

27. Vad lyssnar du på just nu? Lake of fire

28. Vad vill du bli när du blir äldre? – Fotorgraf så klart ;)


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv