Sommar 2014

2014-08-20 - 19:19:37 - Kommentarer (1) - Linnéa, Vänner;
 
Jag är såååå nöjd med mitt lov! Jag kan anta att det är för att vädret har varit helt underbart ;)) visst har det funnits dagar/kvällar där man inte gjort absolut ingenting och man  är skitutråkad, men så är det alltid. Känns som det var skolavslutningen alldels nyss men det har gått över två månader sedan den sjukt roliga kvällen, haha. Träffat underbara vänner så mycket jag kunnat, varit utomlands, ätit massa gott(!!), ridit lite på min skruttis, fotat, jobbat och varit ute med båten/stranden.
 
Och i morgon börjar jag ettan. Känns helt sjukt! Estet media ska jag gå för er som inte vet de ;) 
vet inte riktigt om jag är nervös eller inte, lite är man väl alltid men tycker det ska bli riktigt kul att börja på en ny skola., lära känna nya personer och få läsa om något som man själv valt. hoppas verkligen det blir bra!

Kommentera här
Anonym säger:

kan du inte berätta om din första dag/dagar på nya skolan är? :)

2014-08-20 | 20:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv