Portugal (müncen) del 1

2014-08-11 - 19:19:12 - Kommentarer (0) - Foto - Resor;
Tänkte börja fixa med portugalbilder nu! Känns som det var en evighet sen vi var iväg, och har bara skummat igenom bilderna :p har haft så mycket annat för mig så ville inte sitte inne vid datorn! 
här kommer iaf första delen:
 
Onsdagen den 16:e juli var det vi skulle åka, men så blev det inte. När vi väl kom till Lanvetter klockan 2 får vi se att endast vårat flyg till Lissabon var inställt, vi pratade med folk som jopbbade där och de sa att vi blev tvugna att åka hem, kul? nej :( 
I stället fick vi åka dagen därpå, klockan 11. Men inget direktflyg, utan vi skulle mellanlanda i München (Tyskland för er som inte vet vart det ligger) i hela 6 timmar, alltså blir vi framme i Portugal klocan 10 på kvällen, en och en halv dag sent! 
I stället för att sitta och vänta på flygplatsen i München så tog vi oss en tur in till staden, vi gick runt och kollade och kikade i affärer, jag åt utan tvekan den godaste maten på hela resan, spagetti med räkor. 
Egentligen nu i efterhand så var det inte så farligt, förutom att vi fick åka hem på onsdagen, och att det tog en hel dag extra. Första gången jag var i Tyskland, men hade ändå hellre åkt raka vägen till Portugal på 4 timmar... 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv