najjjs kväll

2014-08-24 - 16:28:00 - Kommentarer (1) - Vänner;
 
Igår kom Frida, Elin, Stephanie och Linnea över eftersom jag var hemma själv hela kvällen/natten. Vi käka pizza snackade och hade bara allmänt kul! tack för kvällen gostjejer <33
Eftersom jag har jobbat både idag och igår så blev de ingen sen kväll för gick upp kl 5 i morse, fatta hur död jag va eller.... är äntlligen hemma nu iaf. Ska ba ta de lugnt i kväll eftersom de är skola i morgon, bye!

Kommentera här
ɑ n n i k ɑ säger:

Mums :)

2014-08-24 | 17:35:54
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv