Katten

2013-10-20 - 16:35:17 - Kommentarer (2) - Foto - Hästar;
 
vilken helg! haha, längesen jag hade så här kul, nejmen, jag och agnes sov ju hos emma i fredags, kvällen belv både lyckad och misslyckad.. haha aaja, vi vaknade vid 9 på lördag och fixa lite sen åkte jag och Agnes till stallet, hade med mig kameran och fick lite bilder ↑, på kvällen va vi först hos Morten och sedan hos Alex.
sov till halv ett idag.. kommer aldrig kunna somna i kväll, haha, måste iaf plugga resten av dagen, vi hörs ;)

Kommentera här
Emilina säger:

Gaaah Li!! Jag blir arg, du är så jävla duktig på att fota!!!!!

2013-10-20 | 18:25:08
Bloggadress: http://emilinab.blogg.se/
alice säger:

Åh vad fina bilder!!

2013-10-20 | 19:18:32
Bloggadress: http://classicalpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv