Fail

2013-10-26 - 12:26:00 - Kommentarer (0) - Foto - Porträtt;
g
 
åååh så arg, hahah, min iphone sprack för några veckor sedan, så jag tänkte att jag kunde "måla i sprickorna" eller vad man säger? de är ju ascoolt, om de blir bra, haha... men de blev det ju inte, jag hörde att man kunde ta nagellack, så de gjorde jag, men de visade sig att sprickorna inte var tillräckligt djupa, så färgen kunde inte "åka ner någonstans",  så de blev bara liiiiite fail ! 
 
så ja, om du vill färga din mobil, se till att ha djupa sprickor då! ;) 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv