tillbaka!

2013-11-24 - 17:23:28 - Kommentarer (0) -
 
nu är jag tillbaka, det blev en liten bloggpaus i några dar ;) helgen har varit sådär, rätt segt och de har inte hänt något typ, i fredags åkte vi in till nattcuppen i kungälv, men stanna inte alls länge utan vi drog till McDonalds ist.. som vanligt satt vi där och bara snacka. kom hem vid ett så somnade strax efter där, och igår var jag faktiskt bara hemma med Isa, vi kolla tv och bara snacka, jättemysigt! 
 
idag hämta Elisabeth upp mig vid elva, så släppte hon av mig vid stallet och åkte vidare till sin nya häst! fixa luxine och red bort till henne, vi red på gärdet bara eftersom hon är ny oh så :)) sedan hoppa jag även upp på henne vilket var jättekul ! :) 
 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv