Isa och Shaad

2013-11-30 - 16:21:22 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;
 
igår kväll var jag hos Eme, med Elin och Agnes, bästa tjejerna! ♥ 
för en gångs skull var vi hemma, bara vi, kollade på film snackade och bara hade de mysigt med godis och B&J :)  
var hemma vid ett, så satte på en ny serie, somna vid tre så va jättetrött i morse.. haha. 
jag åkte iaf till isas stall vid ett, så mötte jag upp henne och tog lite kort, vi skulle ta två bussen hem, men såklart missa vi den...
är hemma nu iaf och ska ta en go dusch, hoppas på att få träffa mycket folk i kväll ! :)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv