2013-11-10

2013-11-10 - 20:46:50 - Kommentarer (1) - Foto - Hästar;
 
min helg har gått jättefort, i går åkte jag och mamma in till backaplan en stund, fick med mig två tröjor hem. på kvällen träffade jag lite gött folk hos Morten, och idag har jag ridit och tränat. vi köpte hem thaimat eftersom det är farsdag, myys! 
känns helt okej med skolan i morgon, vi har provfritt i två veckor (!!), denna veckan är det framtidsveckan, då man kan åka ut till lite gymnasium osv, och nästa vecka är de prao, såå skönt!!
 

Kommentera här
Anonym säger:

fin design, även om den inte ser riktigt klar ut ;)

2013-11-12 | 21:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv