This or That

2013-06-22 - 14:00:00 - Kommentarer (0) -

 Brunt eller blont hår?

 

Hängmatta eller solstol? 

Linne eller T-shirt?

 

Utsläppt eller uppsatt hår?

Brun eller vit?

Att bada i : saltvatten eller sötvatten?

Liseberg eller gröna Lund?

Sommarsöt eller sommarsnygg?

Varmt eller svalt på sommaren?

Soligt eller molnigt?

Hav eller sjö?

Sommar eller vinter?

Polkagris eller knäcklubba

Is eller gräddglass

Campa eller tälta

Hotell eller Husvagn?

Väst eller östklusten

 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv