Svar på komentar

2013-06-15 - 18:15:00 - Kommentarer (3) - svar på komentar;
 
svar: Jag har en Nikon D60 och en Nikon D3200. Eftersom D3200 är nyinköpt så använder jag bara den för tillfället.
Jag har 4 stycken objektiv, varav använder jag bara två av dom. Två stycken 18-55 mm (standardobjektiv) som jag fick med när jag köpte mina kameror, det ena ligger dock forförande inpackat, har inte öppnat det som jag fick med när jag köpte D3200, eftersom jag redan har ett och planerar att försöka få det sålt, om det går..
I julas fick jag ett zoom-objektiv, 18-200 mm. Vilket jag fullständigt älskade, otur som jag hade gick det sönder under flygresan hem från USA. Vi fick ut lite pengar på försäkringen och för dom köpte jag mitt 50 mm f/1.8G objektiv. Det använder jag till i princip allt, dock när jag ska ta självporträtt i mitt rum använder jag mitt 18-55 mm. 
 
Kan ju inte direkt säga att jag är expert. Fast de klart att jag kan en hel del, mer en vissa andra om man säger så, hehe. Kan ju inte direkt kalla mig "fotograf", eller aa, jag fotar för att jag älskar att fånga ögonblick som man kanske aldrig mer kommer uppleva, eller att ligga i gräset en timma för att få en riktigt bra bild på en insekt har jag inte heller något emot. Jag älskar även att sitta och redigera med bilder, speciellt med många roliga effekter, haha :)

Kommentera här
Annster säger:

Tack så mycket :)

2013-06-16 | 00:35:07
Bloggadress: http://annster.se
Emma säger:

Sv: Tack så jätte mycket, vad glad jag blir! Och detsamma till dig. :)

2013-06-16 | 08:21:05
Bloggadress: http://momentsofjoy.blogg.se
Jarina säger:

Svar: Tusen tack :)

2013-06-16 | 19:27:43
Bloggadress: http://jarinafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv