Tillbaka

2013-02-21 - 21:48:54 - Kommentarer (0) - Foto - Resor;

Hej !
Nu är jag hemma igen ;)
Har haft de väldigt bra, skönt att komma i från kylan ett tag, men nu va de slut på de roliga haha, fast kan erkänna att jag faktiskt längtade hem på slutet ;)
Jag kom hem i tisdags eftermiddag, var hur trött som helst verkligen, flög hela natten och halva dagen, seegt !
Jaja nu är jag iaf hemma, börjat skolan igen och försökt komma in i alla rutiner, är fortfarande sjukt trött när jag kommer hem från skolan osv, har nog inte vant mig vid tidsskillnaderna än, jag tappade ju 6 timmars sömn när vi flög hem :)
Har tagit väldigt många bilder, runt 1400 tror jag (?), självklart kommer inte alla upp men en hel del, måste bara få tid och ork! Sedan så är min dator fullproppad med massa skit också, så den kommer komma i första hand, måste rensa den innan jag kan lägga in all bilder, annars får de inte plats ;)

I morgon går jag i skolan till två, sen åker jag, Agnes, Elin och Abrar (tror inte de va nån mer, hehe) ner till Kungälv, vi ska fixa lite grejer inför kvällen ;)
Vid 18 åker jag till Emilina och Emma som ska ha tjejkväll eftersom dom fyllt år, kommer nog bli jätteskoj !
På lördag är det konfa, sedan efter de vet jag inte kanske är med några ? Eller så åker jag till stallet!
På söndag är de gudstjänst och sedan drar jag till stallet och träffar min lilla guldklimp, som jag saknat henne och resten av stallet !

Nu ska jag sova, hur trött som helst, därför de blev ett rätt rörigt inlägg ;)

Några bilder från resan!


Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv