Dagen+ Bilder

2013-02-08 - 21:36:00 - Kommentarer (0) - Vänner;
Dagen idag började med en väldigt chill dag i skolan, trots fysik provet. Efter skolan drog jag, Emilina och Agnes ner en snabbis till kungälv och köpte nutella, hihi... Sedan direkt vidare till Agnes en stund. Vid fyra tiden åkte jag och Emilina hem till mig för att sedan gå upp till Kodeskolans gymnastiksal där min pappa håller i en träning för killar i blandad ålder- så där var vi och skötte musiken Dj's you know :') trevligt trevligt! 
Det var väl det mesta av dagen, men här kommer lite fula helt oredigerade bilder :)
 
 
 
 
 
/Elin
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv