två dagar kvar

2013-12-18 - 23:17:19 - Kommentarer (0) - Linnéa;
 
 
så underbart, i morgon är det bara "julpysseldag" och efter skolan tar jag och Emilina en sväng in till nordstan för att få klart julshoppingen. på fredag slutar jag även kl 12, och får betygen..
 
kvällen har jag spenderat med min bästa Elin, vi gjorde inte så mycket, snackade kollade på film och åt, haha standard. 
nä, nu ska jag sova så att jag inte vaknar upp helt som en zombie i morgon... haha, gonatt!

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv