mys

2013-12-22 - 20:18:08 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar, Vänner;
 
Dagen idag började med en ridtur med Elisabeth, det gick jättebra allting :) Under eftermiddagen har jag slagit in julklappar och bara tagit det lugnt, är så skönt att slippa alla läxor nu! 
Aja har precis mött upp Elin, vi har varit vid affären och nu ser vi på film och myser med lite ljus. Vi har som "tradition" att sova över hos varandra på dan-före-dan-före dopparedan varje år ;)
 
 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv