mitt år 2013 - del 2

2013-12-31 - 13:14:00 - Kommentarer (0) - Linnéa;
Juli - Fotade med Elin och Emilina, var på rörtången med Emilina en hel kväll, åkte till blekinge med Elin, jag och Emilina överraskade Elin när hon fyllde 15 som dock blev misslyckat, hade en mysig kväll vid sjön med Agnes, Elin och Emilina, en go kväll i rörtången med Anton, Fredrik, Elin, Fredrik, Agnes och Emilina. Spenderade några dagar ute med båten och fick jättemysiga bilder på Luxine!
Augusti - Sommarlovet började gå mot sitt slut och jag började nian. Jag hade världens grymmaste photoshoot med Elin och Emilina, var på tjejkväll hos Sara, fotade Isabell och Shaad och fotade i både dimma och solnedgång. Hade även en väldigt jobbig kväll med mina bästa vänner, mycket tårar. ♥
September - Sommaren hängde kvar men de började ändå bli höst. Fotade med Emilina två gånger, med Elin och Fredrik en gång, tog med kameran till skolan, fotade frost och solnedgång. Frida fick till riktigt fina bilder på mig och Luxine och jag köpte mina Dr. Martens (som jag sedan lämnade tillbaka, haha).
Även väldigt tråkig månad då min fina fina katt lämnade oss, 23/9-13 <3
Oktober - Fotade jättemycket! Var med Agnes, Cicci och Emma i stallet en dag och fick jättefina bilder! Var ute och fick till några "naturbilder", pluggade även väldigt mycket eftersom vi hade mycket prov osv.
November -Var med Cicci i stallet en gång, fotade Elin och Fredrik igen, fotade Shaad. gjorde inte så mycket denna månaden haha.. 
December - Alla vet ju typ att de är den mysigaste månaden på året? ;) Julbak, julpynt och julklappshandling, men även mycket plugg dom sista veckorna, och fotografering med både Isabell och Emilina. Träffa släkten och fira Nyår. 
 
Tycker ändå att 2013 har varit ett bra år. Självklart har man haft motgångar men det har ändå varit okej! Utvecklats vääldigt mycket inom fotografering, de ser jag nu när jag kollar tillbaka ;)
Jag hoppas verkligen att 2014 blir grymt! Längtar så till sommaren, är så taggad, haha! Ska bli skönt att kunna starta om. 
 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv