mitt år 2013 - del 1

2013-12-30 - 14:04:00 - Kommentarer (0) - Linnéa;
Januari - Minns ingenting typ. Jag och Frida var ute och fotade några gånger, tog mitt första självporträtt, spenderade även en hel dag åt att åka skridskor och åka pulka, så kul var de! 
Hade en photoshoot med Elin och Emilina bara några dagar efter julafton. 
Februari -  det ända jag tänker på är Florida. Saknar det sååå mycket! Det var sjukt underbart att få åka i väg till värmen i två veckor. Även om vädret inte var på vår sida, och att jag såklart blev sjuk, så var det ändå en grym upplevelse som jag verkligen kommer att minnas hela livet ut!
Mars - ingenting hände typ. Frida var med och fotade mig och Luxine en gång, hade även en jättemysig kväll med mina tjejer! Umgicks väldigt mycket med mitt konfagäng vilket jag saknar jättemycket! goa tider :)
April - Fotade mycket! På både Elin och Emilina, även när Agnes red och med Frida en gång. Fyllde äntligen 15 och fick mitt favoritobjektiv. Min födelsedag spenderade jag med några vänner och dagen efter åkte jag, Emilina och Elin på bio. 
Maj - känns verkligen som sommar när jag kollar på dessa bilderna! fotade jättemycket, en gång med Elin och Emilina, en gång med Frida och en med Isabell. Sov över i Mortens sommarstuga med Alex, Emilina och Elin en kväll, så roligt hade vi!!  Firade min kusin i Halmstad och på kvällen sov jag hos Agnes, med massa andra, galet rolig kväll de med! Killarna tog sitt första dopp. Dom sena kvällarna på helgerna började ta över och vi var ute och åkte moppe, träffade fler folk och fick ett allmänt mycket socialare liv.. haha! 
Får ju inte glömma att jag även köpte min nya kamera, Nikon D3200, bästa köpet jag gjort, haha!
Juni - Var på nationalturen med Helena, var på mitt första bröllop, gick ur 8:an och njöt av sommarlovet! Åkte på konfaläger i några dagar och spenderade nästan två veckor i kyrkan innan jag Konfirmerade mig. Firade midsommar hemma hos Emilina med Elin, Fredrik, Samuel, Fredrik, Morten och Agnes. Sena kvällar med finfina vänner. Fotade med Frida samma dag som jag konifirmerade mig. 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv