Juuuullov ♡

2013-12-20 - 19:13:09 - Kommentarer (0) - Linnéa;
 
så himla underbart!!
började kl 9, alla nior kollade på en två timmar lång film om Nelson Mandela, den var helt okej bra men de var ganska segt att sitta på en hård stol så länge, tycker faktiskt skolan kunde ansträngt sig lite mer och hittat på något haha... men vi fick iaf sluta kl 12, och vi fick betygen, uah! så inte nöjd, ehe. 
 
efter de så åkte jag Elin, Fredrik och Agnes in till göteborg, fick handlat de sista julklapparna så de är skönt!
synd bara att de inte är någon snö, har ju verkligen ingen julkänsla alls i detta vädret. aja, de kommer väl?
 
i kväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra, träffa några tror jag? vi får se! 
ha de fint vänner

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv