frågor - 2013

2013-12-29 - 14:53:02 - Kommentarer (0) - Linnéa;
 
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jodå, det blev nog en hel del haha ;) 
 
Hur har ditt 2013 varit?
bra, dåligt till och från. 
 
 
 
 
Bästa minnet från 2013?
De är en hel del, Florida, speciella sena kvällar på sommarlovet, Blekinge me Elin 
 
Vilket datum från 2013 kommer du inte glömma?
6:e februari åkte vi till Florida, 23:e septemeber gick Smulan bort, 
 
Bästa köpet?
min kamera!
 
Vad spenderade du mest pengar på?
antagligen mat och godis haha... 
 
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
ja såklart, dock inget specifikt som jag kan komma på nu ;)
 
Vilka låtar kommer påminna dig om 2013?
wake me up och hey brother - avicii, drinking from the bottle - Calvin harris
 
Finns det något du önskar att du lagt mer tid på?
skolan, helt klart. måste plugga mer... 
 
Vem har du umgåtts med mest?
Det är många! men måste nog ändå säga Elin, Emilina och Agnes. 
 
Vart reste du under 2013?
USA
 
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
gick i skolan och var med mina vänner. 
 
Vilken var din bästa månad?
vet inte.. tror det va typ juni eller juli.
 
favoritserien?
Prison break, The vampire diares och The walking dead!
 
De bästa nya människorna du lärt känna?
har fått många nya vänner, Jacob Berntsson, Fredrik Alverman och Morten Petterson  är nog dom närmaste "nya" (haha), har även blivit väldigt bra vän med Isabell!
 
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? 
det finns det alltid.

Vad fick dig att må bra?
Mina vänner!

Vem saknade du? 
Jadu.. 

 
 
 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv