bilder från julafton

2013-12-26 - 11:32:41 - Kommentarer (0) - Foto - Högtider;
 
hade en jättemysig julafton! åkte och fixa stallet vid halv elva och sedan hem och fixa mig, farmor och farfar kom vid halv tre, så fikade vi och kollade på kalle anka, haha standard. 
sedan åt vi och fikade lite till, och till slut öppnade vi äntligen julklapparna fick jättemånga fina grejer, så nöjd! 
efter de fixade jag lite mitt rum med dem nya grejerna, och sedan åt vi lite till.. haha ;)
på kvällen spelade vi spel, och vid halv 12 tog jag och Isa våra vanliga entimmars promenader, alltid lika uppskattat ;)
 
 

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv