småland

2013-08-24 - 10:26:27 - Kommentarer (0) -
arkiv bild på Luxine när hon var föl, hahah
 
i går efter skolan åkte jag och familjen ner till mormor och morfar i småland, för idag ska vi ha en liten "släktträff", vi ska till ett speciellt ställe och sova över där, hört att de är jättefint så ska fota mycket! 
skolan drog ju även i gång i måndags, känns inte bra på något sätt helt ärligt.. 
 
men aa de va de, nu ska jag fixa mig och lite så, haha, ha de ;)

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv