Isa och Shaad

2013-08-28 - 16:53:32 - Kommentarer (0) - Foto - Hästar;
 
var med isa och fotade henne när hon red sin superduper fina häst, jättekul!
synd bara att dom flesta bilderna blev kassa, det var vid nio tiden så fick ha väldigt högt iso, så bilderna blev väääldigt brusiga och sen va de svårt att få in fokusen också.. aja, några bra bilder blev det iaf, det kanske kommer upp film också för filmade lite :))
 
nu ska jag skynda mig till Luxine, ha de :))

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv