happy

2013-08-26 - 20:48:04 - Kommentarer (0) - Övrigt;
har typ inga nya bilder, förutom från i helgen, men har inte orkat lägga in dom än, så bjuder på den här bilden från USA.
 
drunkar typ i läxor, känns det som.. haha, egentligen är det inte sååå mycket läxor, men det är ändå tillräckligt för att det ska vara jobbigt.. haha!
har alltså suttit hela kvällen med diverse ämnen, känns som jag ska gå och dö snart typ haha, är äckligt förkyld, har ont i halsen och mitt huvud dör snart, men ändå så känner jag mig väldigt glad... ? skolan rullade på och fick träffa alla mina vänner igen efter helgen, vad vore jag utan er ?! ♥

Kommentera här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Luxine
Några dagar i veckan rider jag min medryttarhäst Luxine. Hon är ett fjordsto född -06. Henne har jag ridit i fyra år och hon betyder väldigt mycket för mig!

Senaste inläggen



Kategorier




Arkiv